HÖHÖ

I fredags skratta jag som in i ! Harre jävlar vad rååligt det var.
Det börjar med att några koola snubbar från Mp2a sitter i ett rum i bakfickan
och bara tar det lungt eftersom det var rast på sisådär en timma.
Där finns ett par soffar och ett bord, vi lägger alltid upp fötterna på bordet även fast man inte
får det. Vi är ju så busiga, jag vet !
Men iaf så lägger Fredrik upp sina fötter på bordet och blir tillsagd ett antal gånger av tanten som
jobbar i bakfickan.
När tanten kommer en en tredjen gång säger hon så här:
- " HAR DU SKORNA PÅ FÖTTERNA ELLER ?
Fredrik: "ehm .. ja ?"
Harre jävlar va kuuul ! Klart han skorna på fötterna eller ? hahahaha

Sedan var det när vi skulle äta lunch. Jag och Fanny ställer oss i matkön.
Så säger jag ( så att mattanten råkar höra ) : " kan de inte vara lite mer mosade
potatisar då !? "
MATTANTEN ÄR NORSKA, SÅ HON PRATAR NORSKA, lägg märke till de roliga snart då.
Mattanten ( SOM PRATAR NORSKA ) säger : Ja vi hade ju en klämma, men den tog vi bort för vissa gillade inte den. det är olika från person till person hur dom vill ha det. Vissa vill ha sked och vissa klämma.
Jag: Jag gillade klämman !
Sen säger Fanny brytande på norska: Men det gör inget de ska ju ändå blaandees i maaageen !
När jag och Fanny sen sätter oss vid matbordet bryter vi i hop av skratt! Fan va kul det var !
hahahaha jaaapp !

emma

Kommentarer
Postat av: föne

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA JGA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2008-12-01 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback