Julavslutning och party party!

Imorgon gäller det MP hoppas ni är taggade nu!
Julavslutning imorgon och senare på kvällen blir det ner till Surte och hem till vår egen lilla Emma.
Man vet aldrig vad som kan hända när vi är i farten har jag märkt, det kan gå riktigt vilt till.
Jag annar att det blir något liknande det här imorgon:
Alla kommer hem till emma. Carl är så taggad att han får den där ljusarösten och sedan säger något som "Nu är det party" och då kommer Fredrik efter med  "Jaa nu är det fest". Ozan ska såklart ut det första han gör och röka även fall han nyss gjorde de redan. Fanny langar fram några öl lite sådär manligt som bara hon klarar av och killarna med kanske inte lika manligt för det är ju faktiskt så att tjejerna i klassen är manligare än vad killarna är för dom är lite mesiga "Right girls ;D"? Hehe!
Alla börjar dricka och Daniel tar det lite lugnt och är med på ett litet hörn. Vi börjar med julklappsspelet och alla blir högljuda.
Efter ett tag när vi har spelat lite blandat med spel så börjar alla bli riktigt glada i hatten och då åker singstaret fram.
Sen börjar alla blanda sig lite och hamnar på lite olika ställen. Fredrik och Carl är för jävla packade och Carl försöker prata kännslor med någon av tjejerna medans Fredrik kanppt kan stå upp. Ozan står ute och röker för hundrade gången och Maggan försöker hålla en konversation med DannyBoy. Vi andra springer runt lite här&var och är i riktigt partystämning!
Resten kan jag inte berätta för det är de mörkaområdet som jag inte ens kan berätta om när kvällen väl är över ;D.
Men vad tror ni MP, hur kommer kvällen bli? Ganska sant i det jag säger eller hur?
Jaja återstå att se!

// Super sexy E

Kommentarer
Postat av: Oz

låter som mig=D

2008-12-18 @ 23:19:46
Postat av: FÖNE

HAHAHHAHAHAHHA FY FAN VA KLOCKRENT

2008-12-19 @ 13:16:13
Postat av: EmmA

jaoo det var ju ungefär så ! ^^

2008-12-20 @ 15:58:53
Postat av: fredde

ganska likt fast jag blev inte stupfull :D

2008-12-21 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback