Mina små lögner

Jag tycker mig ana ett mönster hos min bloggning, jag bloggar ungefär 3 inlägg under en kort period, sen så går det en evighet, och hux flux spottar jag ut 3 inlägg till.
Ganska kass ändå. Jag kan ju försöka jämmna ut det lite granna i alla fall.

Har pluggat liiiite historia nu. Väldigt lite. Nästan ingenting faktiskt. Läste typ igenom frågorna man skulle kunna svara på. Men det verkade så jobbigt så jag satte mig vad datorn istället. Det blir väll till att panik läsa sista 5 minutrarna innan lektionen börjar. Illa illa, skärpning från min sida efter jul nu! Men seriöst, det är ju typ 100 sidor+anteckningar som vi ska läsa. I cant take it. Jag klarar ändå inte pressen vid sådanna prov som man måste göra skriftligt i klassrummet. Jag blir så nervös så det finns inte så blir det bara kass.

jo men ska jag ta tag i pluggandet på riktigt nu kanske? Vi får väll se hur det blir med saken.
//Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback