See you monday!

Hej mina gosisar!
Har ni haft en fin helg? Det har jag i alla fall!
Ni kan inte gissa vad jag har ätit, jag sitter här just nu och håller på att spricka, så mätt är jag! och jag är inte den som ger mig i första taget inte. Tänkte faktiskt kalasa på en lussebulle med mom and dad snart. VI måste ju fira advent!

Ientligen ska jag plugga historia nu men så kom jag ju på typ 1000 saker som jag måste göra innan det ni vet....jag är ju ganska upptagen av mig. Ett fåtal dagar till julavslutningen väntar nu! Åh vad det ska bli skoj! Då blir det tequila för hela slanten! Höh typ inte....men skoj kommer det att bli det är en sak som är säker! Roligt om alla kan komma med tycker jag i alla fall!

Och vet ni, i helgen hittade jag min själsfrende, typ i alla fall, eller nä inte ens typ. Men hon hette Maggan, eller hette och hette, kallades.  Det hör inte till vanligheterna må ni tro!'

Okej, men ska faktiskt plugga nu, kanske, det går ju en film på tv som hade vart trevlig att se. Får väll köra på mitt vanliga måtto i morgon då; Bära eller brista! Jag ser redan nu vilket håll det kommer gå åt.....
Men jag ska inte bli långrandig, Syns i morgon, taggade till 1000000000000!
// Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback