Tjockisar.



Länge sedan nu ju! Vi måste gå in för some serius bloggning nu!
Men i alla fall, idag var en mycket trevlig dag i mp2a! Trots att den började lite segt med att jag hade glömmt nyckeln till skåpet, Emma försovt sig, Emelie var inbillnings sjuk. Dessutom hade jag glömmt kameran hemma så jag hade därför inget att göra på foto lektionen.

Men dagen skulle snart bli bättre må ni tro! Där satt vi i media soffan och läste metros horoskop som vanligt när Peter valsar fram och frågar om vi vill ha fika, snabba som tusan var vi på att svara ja där! Så vi går in i klassrummet och plockar undan lite och så göra nästa person entre, Mikael, i sällskap med två tårtor och jul must!

TOPPEN! Tur att ni gör oss en smula rundare och goare än vad vi redan är. Lill Petra trivs riktigt bra på ale gymnasium ska ni tro. ( Fanny åt ingen tårta, hennes mamma har sagt till henne att inte äta sådannt innan maten.) Så var det dags för lunch, vi åt och blev återigen en size större.  Efter lunch var det media kunskap som stod näst på listan, men idag skulle bli en speciell mediakunskap lektion, vi skulle få gå och sjunga in sånger!

Jätte bra gick det för vi sjunger så vackra toner i vår klass, så fint. Jag och Emma fick inte alls en fniss attack, och alla höll ett glatt humör hela tiden.

Lägg in bilder på tårtan snarast är min önskan just nu. Så talas vi vid senare.
// köss, maggan


DAS TÅÅÅÅRTA ! som jag dock inte tålde :/  PEACE !  emma

Kommentarer
Postat av: Suf

Gott gott !

2008-12-11 @ 15:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback