Fredag hos MP2a.

Dagen började segt med Historia och frågan är vart var Maggan då? Som alla säkert har hört så Maggan ute på bravader igår, hon får själv blogga om vad som hända och vi väntar otåligt på lite gossip.
Emma kom dock inte så sent idag kanske bara någon minut men inte mer, good!
Jaha det hände inte så mycket efter vi hade en lång rast så slog oss ner i cafeterian med lite att mumsa på. Vi lekte snurra flaskan och lyssnade på "BB Dannes" gnäll. Maggan döck då upp bakom hörnet och tog sedan plats tillsammans med oss, hon såg allt lite seg ut ;).
Runt 11 tiden var det dags för Graf så vi gick ut emot C-huset. Det var lika segt som vanligt och inget te fick vi heller, jag är en aning besviken! När Grafen var slut så gick vi för att äta, det som MP2a är bäst på.
Sedan hängde (tro det eller ej) Jag och "BB Danne" med till gympasalen för att se när dom andra idrottade så flitigt, men Fanny drog hem den svikarn ;). Iallafall alla var duktiga men Maggan gick mest runt där och sjöng, hehe som vanligt?
Jag och "BB Danne" drog sedan till bussen för att åka hem. Nu är jag hemma och har vart det en stund. Snart ska jag själv iväg på lite skoj och vill också säga trevlig helg!
Föresten CP kör lugnt nu ;D!


Måste ju bara lägga upp en crazy bild på några av oss på skolavslutningsfesten.

Ville bara säga det att Fredrik Lindgren har herpes!




// Super sexy E.


Kommentarer
Postat av: emma emma emma

supersexig bild äre verkligen :D

2008-11-07 @ 20:37:31
Postat av: Fredde

määh vafan då!

2008-11-08 @ 01:27:58
Postat av: Oz

naken e nåt fred ej borde va

2008-11-08 @ 14:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback