Michelle.

Kom och tänka på en sak ni, 90% av alla mina ideer ploppar nog fram allt tätare ju närmare 12 slaget det blir.Dom resterande 10% ploppar typ fram i durschen. Men i alla fall, till saken, kom och tänka på förra veckan när vi hade haft idrott. Alla var glada och stämmningen var taggad. Vi går in i omklädningsrummet och alla sätter igång att byta om. Då uttalar sig Michelle;

-Magda! Du har nästan lika dana underbyxor som mig!

Jag tänker inte påpeka vad som är fel i meningen. Men ni kan ju gissa. Ni som var där får inte vara med på tävlingen!
En ny ide fick jag nu!
Jag ska börja anordna tävlingar här! Nu ska jag gå och lägga mig och spinna vidare på min nykläckta ide!

Sysns imorgon 8:25!, Maggan

Kommentarer
Postat av: emma

hahhhaha

2008-11-26 @ 13:28:20
Postat av: emma

hahhah

2008-11-26 @ 13:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback