LOV



I går drog jag, Magro & Föne till stan för en fika och lite shopping.
Mycket trevligt. Föne provade ett antal hattar, och till min förvåning passade
hon i varenda en. Lite avis måste jag säga att jag blev plus att hon dansar
som en gud ! Vi flängde runt i många många affärer, eftersom Magro skulle
finna en grå kjol. Tillslut fann hon den rätta ! Jag hitta inget spess typ.
Sofia & Mich tittade också förbi en stund innan dom for i väg till Malmö.
Nu äre lov & fiiifan vad skönt. Sedan efter ett rååligt och
efterlängtat lov kommer man vara tillbaka till skolan, och då kommer
det hända massa roliga saker med Mp2A, för det är så vi reagerar!
PEACE !

emma

Kommentarer
Postat av: maggan

synd att vi inte kunde köpa hattarna:(

2008-10-25 @ 19:33:32
Postat av: EmmA

ja verkligen :/

2008-10-26 @ 14:10:11
Postat av: Sofia

Snygga ni e tjejor <3

2008-10-26 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback