Nu äräää höstlov...

Jepp nu har vi lov i en vecka mp2a skilljs nu sorgligt nog åt för en tid. Men vi e snart tillbaka med ännu mer galna upptåg, handikappade bävrar och corn flakes.

PS om du ska ut på halloween eller ut iaf blanda aldrig jack daniels, vitt vin och vanilla coke i ett å samma för de snurrar fortfarande jag ser fan inte min röv typ aja ha de gött plus att de smakar skit med haha ni skulle sett carl asså aja hare gött
7/ Fredde

PS andy kallade drycken för Black Hawk Fredrik haha wha eva

Kommentarer
Postat av: EmmA

du var inte i de nyktraste laget om jag förstog rätt i går. haha^^

2008-10-25 @ 12:54:11
Postat av: EmmA

du var inte i det nyktraste laget om jag förstog rätt i går. haha^^

2008-10-25 @ 12:56:00
Postat av: emma emma emma emmaaaaa

oj råka skicka två samma (A)

2008-10-25 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback