Utkast: Oj vad ...

Oj vad ni älskar att läsa om vad jag har på hjärtat va.

Idag var en ännu lika spännande dag för mp2 som vanligt. Lustigt att det alltid händer så mycket i vår klass? Alla var lite på spänn inför debatten som skulle äga rum senare under dagen. Speciellt CP som tack vare detta inte klarade sin uppkörning. Bättre lycka nästa gång. Se till att klara det nu, vi bhöver åka på en bilsemester tilsammans snarast.

Dagen flöt på och nu var det debatt dags, åh vad alla vara nervösa va. Jag kunde se det i deras ögon. Förutom CP som mestadels såg ledsen ut, om det berodde på att han inte hade klarat uppkörningen eller ifall det var att han tillhörde miljö partiet fick jag dock aldrig klart för mig. Men jag antar att i skrivandets stund att det ingte har någon större betydelse.

Debatten startades och hetsiga komentarer utbyttes. Men vi höll trots alla odds de personliga angreppen innom oss tills rasten, och när diskutionerna började avta spred sig ett lättat ansikts uttryck hon säkert mer än hälften av oss. Den andra halvan såg mer arga eller ledsna ut. Men kom ihåg vi älla är ju vinnare som Ozan sa!

Multimedian var nu på G men eftersom ingen kände speciellt mycket för att börja lektionen stod vi alla ute och gömmde oss ett tag tills vi inte klarade pressen längre och då faktiskt med tunga steg (inte Emelie, BB Danne, Eller Dennis då eftersom deras parti vann debatten. Som va ju för jävla glada.) in mot lektionen.

Ozan trollade, Emelie putade med magen, Fanny filmade, Emma satt i sin egen värld, Fredrik Satt och tittade på oss med en septisk glimt i sitt öga och jag slemmade. Vad mer kan man önska av en torsdag?
Maggan

Kommentarer
Postat av: Fredde

Vad betyder septisk? :P

2008-10-24 @ 15:13:14
Postat av: Oz

det betyder att du e gey

2008-10-24 @ 15:24:01
Postat av: Sofia

Vår klass e för skön asså!

2008-10-25 @ 04:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback