Bästa onsdagar

Gissa om onsdagar är hela mp:s favorit dag? Japp! Det är det!
Vem gillar inte att sluta klockan 12 mitt i veckan lixom?:)
Idag har vi överlag arbetat flitigt den lilla tiden vi var i skolan. Vi har också hunnit med att fika lite. Fika Fanny köpte en torr bulle. Den fick riktigt dåligt betyg av mp mästerfikarna.

Nu ska jag slå mig ner i soffan (Harmoniskt det låter va?) och plugga till ett historia prov vi har på fredag. Jag tror att det kommer gå toppen bra. Ett MVG till Magdalena ligger nog och lurar bland alla texter.

Dessutom skulle jag vilja hejja
Emma, som fick VG på mediakommunikations provet, well done!
Sofia som fick MVG i foto, Very well done!
Vi är bäst!
Aja som sagt, ska sätta mig i soffan och plugga innan jag åker tillbaks till skolanför lite elevråds aktiviteter
//Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback