Mycket snack,lite verkstad

Hej igen mina hjärtan!
Det känns som om jag börjar bli en smula ettrig här, eller? Bättre att jag är lite aktiv emmellanåt (tredje inlägget i rad) än att ingen är det, så jag har tagit mig friheten!

Efter det tidigare nlägget åkte jag åter igen till skolan för att hålla i lokala styrelse mötet. Det är faktiskt skoj, fast just idag var jag inte så sugen. Kännde mig sådär trött och frusen som man gör strax innan en förkylning. Inte för att jag tror att det är början på en förkylning som är på G, men samma känsla.

Dum som jag var med så satte jag ju mig i soffan.....som jag har nämnt allt för många gånger på sistonde..så tog jag en bit filt över mig som bidrog till en sånn varm och gosig känsla. Detta gjorde att det var omöjligt att plugga utan att somna till.

Imorgon är det torsdagsfika, det gillar vi! Om onsdagar fick förstaplatsen för bästa dag på veckan så får torsdagsfikat förstaplatsen för bästa stunden på hela veckan. Strax följd efter Fika Fannys fredags rull.

Slut spekulerat från mig tills vidare. Ska gå och städa lite nu om vi ska vara här på fredag...mitt rum är inte i ett nice skick.....
//Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback