Magda=As fet

Hej mina bästa!
Har just tryckt i mig en hel chokladkaka och kollat på paradise.
Fy fan jad jag är fet.
Jag skulle ju banta men ni vet hur det brukat gå och inte slog det fel denna gången heller inte...

På praktiken så har jag det trist. Hon är snäll, as snäll faktiskt men ack så tråkigt.

Det jag ville komma till i detta inlägget var att jag ville säga att JAG SAKNAR ER!
Hoppas på en fika på onsdag. kan det gå så bra att det faktiskt blir av? I hope so.

Dessutom i rådande juletid ville jag tipsa om bästa radiokanalen just nu:
www.julradio.se

Julmusik non stop? Ja tack!

//X-mas Mag

Kommentarer
Postat av: Helena

fin blogg :)

2010-01-06 @ 00:26:49
URL: http://hlinse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback