mitt avsked

hejhej nu är det lördags kväll och här sitter jag och tar farväl, imorgon åker jag till kläppen för att åka skidor men shyyyyy* berätta inte för lärarna säg att jag e as sjuk. ja så vi kommer ju inte ses i veckan, nästa ärre lov och sedan 5 veckors praktik, såååååå kass att jag inte får se er på bajlänge ! men jag hoppas vi ses och kollar starwars någon dag !? har för tillfället ingen mobil heller då den försvann på krogen igår, så nu får sakna mig as mkt nu och glöm inte göra en fredagsrull i mina ära. PEACE LOVE OVER AND OUT, FIKAFANNY.

Kommentarer
Postat av: maggan

stackars dig som är så sjuk.

2009-02-01 @ 15:32:30
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I K K A < ' 3

FIn blogg .D

2009-02-01 @ 18:38:32
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: Emma

hoppas du kryar på dig fikafanny !

saknar dig som tusan men de blir starwars på lovet

peace (L)

2009-02-02 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback