Mp lämmnar tryggheten

Imongon gäller det favoriter! Vi går ut på praktik i 5 veckor, När dom veckorna är slut kommer vi ha vart ifrån varandra i 6 veckor och två veckor efter det är det påsklov tror jag! Herre jesus vad tiden går va? Det känns som om det var bara igår vi satt i fika soffan som mp1:or. Vilsna och as jobbiga.
Jag är i alla fall sjukt exalterad inför morgondagen, men vet vi vad dresscoden kommer vara för mig, svart top och....JEANS!!!!! Jag kommer att bo i jeans i 5 hela veckor. Seriöst, hur ofta har jag jeans på mig? Typ aldrig. Jag tror jag på sin höjd har haft det 4 gånger under det senaste året. Det känns lite jobbigt, kommer nog tillbringa mycket tid framför spegeln på morgonen innan jag lunkar iväg till bussen. Fast heldre mina egna jeans än någon äklig polyester dress som jag inte kan gissa mig till vem som burit den innan mig. Men personerna jag ska vara hos är riktigt snälla så jag kan kanske under andra veckan eller så göra ett försök med att prata mig till att få ha en svart kjol. Jag återkommer i alla fall med besked på jeans punkten.
Jag tänkte också ge er min länk til min praktik blogg så att ni kan följa mig lite mer ingående www.magdalenaroding.blogg.se Orginellt va? Lägg upp era länkar med så att jag kan se vad ni har för er!
Nu ska jag lägga mig och spela sims tills jag somnar, jag är fast, jag håller på att bli superstjärna jag har 4 och en halv just nu ska jobba på den sista halvan. Anyway love you pals!
// KÖSS HAAJ Maggan

Kommentarer
Postat av: EmmA

gärna leka på lovet ? :D

2009-02-17 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback