Suspekta sjukdommar vi drar på oss i mp?

Fruktansvärt poppis var jag imorse, en hel del sms trillade in om diverse försovningar och att jag skulle ta med mig smink. Samtal fick jag ett par stycken med utav alla dessa foto företag. Halv 9 ringde en av dom, är han lite tokig i skallen eller? Tänk om jag faktiskt hade vart i skolan idag och han hade ringt halv 9, hur aktiv hade jag vart då? Just det, inte alls. Dom måste ju ge mig en changs att äta mitt morgon fika innan jag kan sätta mig in i situationen.

Men som ni kanske har märkt kommer jag inte delta i dagens skolaktiviteter eftersom jag är AS sjuk. Lite extra helg för mig, ska gosa ner mig i sängen med 4 födelsedagar och ett fiasko tilsammans med en skål glass och varma hallon.  Sen ifall jag får lite tid över så kanske jag pluggar lite på samhällen med...................om jag kan hitta den energin någonstanns då vill säga.
Men imorgon infinner jag mig i skolan igen, jag har på känn att min sjukdom har försvunnit då. Konstigt va?
// KÖSS HAAJ Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback