Piggaste i stan.

Bonjour!
Påfrestande dag idag eller vad säger ni mp? Det tycker jag i alla fall! Jag tror aldrig vi vart så tysta på en lektion som vi var idag på samhällen. Herregud vad har hänt med oss?! Jag var nog tröttast i hela världen idag. Inte kom jag upp itid heller så det var bara stress på morgonen.

Fast jag måste erkänna att jag har saknat skolan lite i smyg. Dessutom börjar jag nu tänka på att terminen går mot soligare dagar! YUMMIE! Vi satt dessutom och blickade lite på vårt schema inför våren, seriöst, håltimma från klockan 11:45 till 15:00? Not okay. Men det blir till att bita i det sura äpplet och ta tag i denna terminen med krafter som jag inte har en aning om vart vi ska få........Men tillsammans kan vi klara det, som alltid. Go mp2.

// KÖSS HAJ Maggan.


Kommentarer
Postat av: EmmA

we can do it !

2009-01-11 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback