Sommarlovet i full rulle!

Här sitter jag i sommarnatts kylan.
Svensk sommar ni vet.

Än så länge har mitt sommarlov inte var annat än toppen faktiskt.  Jag hade både hummit med att spela kubb och en vända vid havet med mina bästa vänner. Det låter inte så helt fel va?
Trots att kubb faktiskt är sjukt tråkigt så måste man ju pina sig igenom det en gång under sommaren.

Vad händer för er till midsommar då?
Jag själv hoppas på yttligare en roadtrip fast med husvagn denna gången till Smögen.  Det kan bli hur som hellst men det skulle jag tycka om. Annars så vet jag faktiskt inte, kräks faktiskt på att vara här hemma.

Nåja, nu kommer jag till det ni alla har väntat på. Min kommentar om avslutnings partyt. Det behagade mig väldigt. Trots en sen ankomst och tidig hemgång från min sida.
Den tidiga hemgången var dock inte riktigt frivillig, en viss J hade druckit lite väl mycket shnapps och gjorde en fredrik i bilen på vägen hem.

Magda: Hur mår du?
J: Jag mår bra ska bara vila lite
Magda: Men du, gör inte en Fredrik nu och säg att du mår bra för att sedan lägga en pizza två sekunder efter
J: Nej jag mår bra
Magda: Säkert att vi inte ska stanna?
J: Nej!!! (lite smått aggresiv)
Magda: Nä nä okej.........
J: Blööööäääääähhhhh
Alla: EEEUUUUWWWW!!!
Magda: Jag har fått på min hand.

Okej men det var skoj.
Annars så föreslår jag en fika strax efter midsommar?
// Love Maggan

Kommentarer
Postat av: EmmA

fika sounds good ! (Y)

2009-06-22 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback