Tack för ännu ett fint år!

Ville bara säga tack och adjö lite smått för denna gången!
Inte för att vi inte komemr att synas, men årkurs två är ju trots allt slut.

Herre jisses vilka år vi har haft va?
Jag vet inte om det bara är jag eller om det känns som om det var typ förra veckan vi nyss började på gymnasiumet?
Jag tror inte att det bara är jag som känner så.

Jag kan inte tillräkligt många gånger understryka vilken fin klass ni är, och vilken ofattbar tur jag har haft när jag valde media för typ lite mer än två år sedan.

Idag samlades ett par stycken av oss i skolan för att fixa lite med det sista. Städa skåpen och prata lite med lärare. Sånnt man gör innan sommarlovet lixom.
Sedan gick vi till bamba för sista gången för detta året och åt flötig lidl kyckling och kollosalt mycket vitlök.
Vi tackade för oss och sade adjö.

Imorgon är det dags för avslutningen, det ska bli trevligt. Vi har hyrt en liten lokal i surte och alla i Mp2a är varmt välkommna!

Nu skall jag kanske börja städa lite på mitt rum...eller tänka på att göra det i alla fall.
// Tack och hej, Maggan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback