Flyt

Jag har ju haft sånnt fruktansvärt flyt dom senaste dagarna va. Jag sitter och bara väntar på att det ska hända något dåligt.
Jag trodde det hade inträffat idag, jag hade tappat bort min nyckel till skåpet, paaaniik.
Så jag gick omkring och letade efter den, dock låg den kvar i klassrummet...ovanligt. Puh, en lättnad var det i alla fall att hitta den.

Idag skulle klassen på teater klockan 10. Så vi fick en jätte rast mellan första lektionen och teatern, en halvtimma i alla fall. Vi bestämmde oss att gå och käka den smarriga frukosten i bamba. Daniel var glad över detta, han har hållt på att tjata om det i evigheter.
När vi var klara och skulle gå tappde Fredrik sin tallrik. Den gick sönder. Det var lite skoj.
Nu sitter jag och,(hör och häpna!) pluggar. Japp! Det stämmer! Känner mig faktiskt väldigt studiemottiverad och ska nog ta tag i en del idag.

Tack för mig
//Maggan

Kommentarer
Postat av: Lina

HAAH okej, ja hoppas du får biljetter till brittan, hon är ju grymt bra... i love her.

2009-05-15 @ 18:03:24
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback