Listan.

10 saker som aldrig kommer att hända
-Klipper av mitt hår och färja det brunt.
-Ge bort alla mina kläder för att jag plötsligt bestämmt mig för att endast klä mig i svart. (Min gammla look går inte med mitt nya hår).
-Jag ger upp skolan och börja strunta fullständigt om jag får ett ig här och där.
-Att jag åker den karusellen på liseberg som har fritt fall.
-Jag börjar svära och kalla mina föräldrar för hemska saker.
-Jag skaffar nya vänner som jag endast hänger vid emo trappan med.
-Börjar endast äta ärtor och bönor.
-Får ett jobb som den personen som gör alla sodukon och konsord till tidningar.
-Jag slutar äta onyttigheter, också en del i min nya style, allt hänger med håret, kläderna och vännerna.
-Jag övervinner min tidsoptimism.

10 saker jag vill ska hända
- När jag blir vuxen öppnar jag en egen butik som säljer kläder, accesoarer och praliner, den blir as framgångsrik och jag har snart en butikskjedja över hela sverige.
-Att jag under gymnasiumtiden utvecklar världens matte sinne, utan att jag ens behöver plugga!
-Att mitt rum aldrig mer behövde städas, allt bara fanns på sin plats hela tiden.
-Jag träffar någon riktigt snygg, smart, rolig, perfekt snubbe som dessutom visar sig vara rik som ett troll. Han vill i famtiden bjussa mig på allt jag vill ha.
-Mina morföräldrar börjar plötsligt att leva igen, dom mår numera toppen bra.
- Jag behöver aldrig mer i mitt liv göra en matematiskuträkning igen. (ifall den ovanstående punkten om mina matematiska nyfunna talanger skulle svika)
-Sommarårstiden bestämmer sig för att hålla sig fast hela året  förutom i månad December och Januari, då blir det massor med snö.
-Personer som har sönder busskurer får sina egna fönsterrutor förstörda, så får dom se hur roligt det är att stå i blåsten!
-Sverige inför några slags lediga dagar då värmen överstiger 25 grader och solen skiner ute.
-Jag övervinner min tidsoptimism
//Svarta korpen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska nog få dig att åka frittfall XD



2009-05-12 @ 19:56:33
Postat av: Maggan

Det kommer aldrig att ske.

2009-05-12 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback