Måndagströtta.

Det är nästan otroligt hur sega alla i mp2 är på måndag morgon.
Alla verkligen.
Jag tror tillockmed att om någon skulle komma med en glad attityd skulle den ligga risigt till.

Men jag måste faktiskt tillägga att jag tycker om att vara i skolan. Även om jag för det mesta är skol trött, speciellt nu när solen tittar fram och man heldre vill åka till havet eller inte göra något alls.
Jag tycker om våra rutiner.
Jag tycker om att komma till skolan och klockan 9 gå och köpa frukost.
Jag tycker om när alla är fnissiga och jag inte riktigt förstår vad det är som är roligt.
Jag tycker om att fika i fika soffan.
Jag tycker om er för att ni är ni!
Inga konstigheter mer än att vi är sjukt konstiga!

Lite sentimentalt inlägg I know. Men så har jag ju just tittat på extreme home makeover så har min känsliga sida framme lixom.
//Snygg Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback