Smartisar i mp

Hej!
Nationella i matte B idag, det gick ganska bra vill jag faktiskt säga. Inte för att det var någon stor överaskning att dom flesta i vår klass var dom som satt kvar sist........

Sedan så fanns det ju dom som inte hade nationella, typ Fika Fanny som ovetande kom till skolan på morgonen. Hon skickade sedan sms till alla och frågade om vi inte hade något foto idag? Svar nej.
Fanny fick migrän och var sedan tvungen att åka hem. Det var lite tråkigt.

Under dagen överlag har jag haft sånnt fruktansvärt flyt va! Allt går min väg just nu känner jag.
Först matte provet, sedan så fick jag reda på att jag får MVG i slutbetyg i samhäll. Dessutom var jag allmänt smart hela dagen.
Just nu tycker jag att jag själv är värd ett stort grattis och en present av något slag, jag hoppas att mina föräldrar samtycker och hittar på något skoj imorgon. Only for me.
// Smart-Maggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback