Farmville och nyklippt hår

Hei Hei blooogeeen!

Klockan är strax efter idol och jag sitter och farmar som fan! Jag känner att jag börjar bli en riktig hejjare på dethär farmandet nu asså....

Dessutom har jag idag vart och frisserat mig en del. As mycket av håret rykte och nu är det bara as kort. När det är krulligt går det nästan bara til axlarna. Men när det är fönat rakt så är det lite längre...Gjorde dessutom lite nya snygga slingor.

Imorgon är det Fika-onsdag, den bästa dagen på hela veckan!
Det är jag som ska stå för fikat imorgon, det lär dock inte bli något hembakat...hö. Har vart ganska upptagen idag..typ. Så jag har inte hunnit.

Även om fika-onsdag är en bra dag, så känner jag lite oro inför grafen imorgon. Fika patrullen ligger inte så bra till med en uppgift som ska vara klar imorgon. ops....Vi får jobba på saken helt enkelt, och lägga ner farmandet så vi kan fokusera på graf-arbetandet!

jaja, bilder från fredagens vandring kring sjönn dyker väll upp någon dag med.
Jag hade skrivit ett inlägg igår med bilder men så började mitt internet att spöka med mig så inlägget kom inte upp. Då blev jag ej glad och loggade ut.

Och appropå att logga ut är det exakt det jag tänker göra nu!
 HERRÅÅÅ
//Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback