Studentmössor och hästar.

Hej hej bloggis!
Jag är såååå trött va! Det var längesedan jag hade ett träningspass som idag. Både jag och hästen min arbetade tills låren inte orkade mer. Vi hade fått tillåtelse av bonden att rida på ett stort fält, as stort, och det var roligt må ni tro.

Igår var vi och testade studentmössor, några av oss åtminstonde. Det var ingen stor skala som var där vill jag säga. Alla tyckte att det var roligt och kände verklien att studenten inte är SÅ långt från oss. Det känndes faktiskt som om att testa ut mössorna blev lite av en motivation till att jobba på nu den sista tiden. Tyckte jag. Så nu får vi se hur det blir med den saken.

Imorgon ska vi ta skolkort, får se om det dyker upp en ny design när vi fått bilderna. Vi fåt ta och pusha lite på Fika Fanny som är den huvud ansvariga för looken på bloggen.

Nu ska jag trycka i mig ett äpple, jag bantar ju. HAHA. Rolig du är Magda. Det gör jag inte. Men jag ska ändå äta ett äpple.
Känns som om detta inlägget inte nådde sin fulla kapacitet. Ska lägga ner innan det blir allt för risigt.
//Trött Maggan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde inte bilden va liite större?

2009-09-03 @ 23:02:02
Postat av: Maggan

Nä det gick inte denna gången! Ska försöka nästa!

2009-09-11 @ 13:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback